Støvring Badminton

Beskrivelse

Støvring Badminton tilbyder badminton til alle interesserede i Rebild Kommune. Med udgangspunkt i Arena Himmerland skaber Støvring Badminton rammerne for et godt og spændende klubliv, hvor der er fokus på et godt kammeratskab og sjove badmintontimer.

Støvring Badminton er en bredde klub, hvor der er plads til alle, og vi tilbyder træning til medlemmerne af højtuddannede trænere, uanset niveau.

Støvring Badminton ønsker at skabe et godt samarbejde med trænere, spillere og forældre, samt øvrige interessenter, sponsorer, institutioner og andre foreninger.

Har du lyst til at spille badminton?

Du kan spille i det trænings tøj, du har lyst til, men det er vigtigt, at du har et par gode indendørs sko med hvide såler. Du behøver ikke købe en dyr ketcher hvis du ønsker at prøve spillet. Du kan altid låne en ketcher af klubben ved opstart, du skal bare sige det til din træner. Skal du ud at købe en ny ketcher, kan du få vejledning af trænerne som er meget kompetente indenfor de enkelte ketcher mærker. Du er altid velkommen til et par prøvetimer, inden du melder dig ind i klubben..:-)

Frivillig/Sponsor

Som de fleste andre idrætsklubber drives Støvring Badminton af frivillige og vi er derfor meget afhængige af, at forældre og andre vil give en hånd med, når vi råber om "hjælp". Hjælpen fra vores Frivillige og den økonomiske støtte fra vores sponsorer er af afgørende betydning for Støvring Badminton.

Kontakt oplysninger

Støvring Badminton

9530 Støvring

Brunagervej 1

CVR nr.: 34644292

Kontaktperson:  Jacob Randbæk

Email: formand@stoevringbadminton.dk

Tlf.: 21447858

Tilskudsoplysninger

Lokaletilskud

Tilskud til lokaler

Tilskud til lejrture
Tilskud til drift og fast leje
Tilskud i alt

Lokaletilskud - antal medlemmer

TypeForeningRideklubFitness
Medlemmer under 25
Medlemmer over 25
Medlemmet i alt

Lokaletilskud - driftsudgifter

Tilskud til lokaler
Tilskud lejrture

Aktivitetstøtte

Tilskud i alt

Leder, træner og instruktørsuddannelse

Type
Antal kursister
Kursusudgifter i alt  kr.

Bookede lokaler

• Støvring Gymnasium